سامانه ارتباط جامعه و صنعت با دانشگاه (ساجد) در دانشگاه تفرش راه اندازی شد

۰۱ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۶ کد : ۶۲۶۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۶۲
سامانه ارتباط جامعه و صنعت با دانشگاه (ساجد) در دانشگاه تفرش راه اندازی شد.
سامانه ارتباط جامعه و صنعت با دانشگاه (ساجد) در دانشگاه تفرش راه اندازی شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از مدیریت امور پژوهشی و فناوری، سامانه ساجد از ماژولهای متفاوتی شامل: مدیریت و پایش قراردادها، مهارت افزایی، رصداشتغال دانش‌آموختگان، کارآموزی دانشجویان، هدایت شغلی و کاریابی تخصصی و فرصت مطالعاتی اعضاء هیأت علمی در جامعه و صنعت، تشکیل شده است. 


ماژول مدیریت و پایش قراردادها برای ثبت اطلاعات قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت و پیگیری و نظارت بر مراحل مختلف قراردادها طراحی شده است. همچنین از طریق این ماژول امکان تأیید پژوهشی بودن قراردادها و طی فرآیند معافیت از بیمه وجود دارد. 


در بخش مهارت آموزی سامانه امکان ثبت برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مهارتی در دانشگاه و همچنین دوره های برگزار شده با مشارکت صنایع و سازمانها وجود دارد. 


در بخش رصد اشتغال دانش‌آموختگان، با وارد نمودن لیست فارغ التحصیلان دانشگاه به سامانه، امکان ارسال فرم پرسشنامه جهت پایش وضعیت شغلی فارغ التحصیلان فراهم می گردد. 


در ماژول کارآموزی، دانشجویان می توانند با مشاهده فرصت های کارآموزی موجود در سامانه و با تأیید کارشناس مربوطه اقدام به گذراندن دوره کارآموزی نموده و در انتها پس از ارایه گزارشات لازم، نمره کارآموزی خود را دریافت کنند.


در بخش هدایت شغلی و کاریابی تخصصی، کارجویان و فارغ التحصیلان این امکان را دارند فرصت های شغلی را مشاهده نمایند و خود شخصا اقدام به انتخاب فرصت شغلی نمایند.

همچنین این امکان وجود دارد تا از مشاورین دانشگاهی و متخصصین صنعتی و اجتماعی در خصوص کسب و کار و هدایت شغلی مشاوره گرفته و از میان فرصت های شغلی که توسط کارفرمایان، دانشگاه‌ها و مراکز کاریابی ارائه می شود، شغل متناسب با رشته تحصیلی و علاقه مندی خود را انتخاب نموده و رزومه خود را ارسال کنند. 


در بخش فرصت مطالعاتی در جامعه و صنعت، اطلاعات دانشگاهی اعضای هیأت علمی که دوره فرصت مطالعاتی در جامعه و صنعت را می گذرانند، اطلاعات واحد صنعتی پذیرنده و فایل‌های گزارش فرصت مطالعاتی، بارگزاری و نظارت می شود. 


از طریق این سامانه امکان انواع گزارش‌گیری بر حسب آیتم های مختلف و دریافت خروجی از اطلاعات و ارسال کلیه اطلاعات و گزارش های ماژول های مختلف به وزارت عتف وجود دارد. آدرس اینترنتی این سامانه http://sajed.tafreshu.ac.ir  می باشد و اطلاعات آن در حال بارگذاری و تکمیل می باشد.

آخرین ویرایش۰۱ دی ۱۴۰۰

نظر شما :